31 August 2013

A beautiful gift from dear Marie










My dear blog friend Marie (http://marie-lostbirdstudio.blogspot.de/) send me a very special surprise. She soldered for me this wonderful altered domino. Isn`t this wonderful? In the package was also a handcrafted button with an "M" and a pendant in the shape of a chinese coin with crown and many things that I can use for my work very well. Everything was packaged in a beautiful bag. Thank you, dear Marie. You have made me so happy.
**************************************************
Meine liebe Blogfreundin Marie (http://marie-lostbirdstudio.blogspot.de/) hat mir eine ganz besondere Überraschung geschickt. Sie lötete für mich diesen wundervollen Domino Stein. Ist er nicht wundervoll? Im Paket war auch noch ein selbstgemachter Anstecker mit einem "M" und ein Anhänger in Form einer chinesischen Münze mit Krone und viele Dinge, die ich für meine Arbeiten sehr gut gebrauchen kann. Alles war in einem wunderschönen Beutel verpackt. Vielen Dank, liebe Marie. Du hast mich so glücklich gemacht.   


12 Kommentare:

  1. Wie lieb von Marie,- und eine wunderschöne soldered domino, so schön mit vogel und nest-hat sie gorgeous gemacht! Und dazu alle die tolle "spiehl sachen" du gebrauchen kann für deine artpieces, meine liebe Martina.
    Hoffe du machts gut ?? und schicke dir viele liebe grüsse und dickes umarmen..
    Dorthe- xxx

    AntwortenLöschen
  2. ein tolles Geschenk für eine tolle Frau!

    AntwortenLöschen
  3. WOW das ist wunderschön, ich kann Deine Dreude verstehen.
    Ein sonniges Wochenende wünsch ich Dir,
    liebe Grüße Anja

    AntwortenLöschen
  4. da lacht das Herz bei einem so tollen Geschenk

    AntwortenLöschen
  5. What a lovely surprise =)
    xx Monique

    AntwortenLöschen
  6. WOW - Martina, you know I adore Marie's art and she is a lovely and generous woman and I also know you will have so much FUN with those items.
    This is an incredibly special gift from one lovely woman to another lovely woman.
    Wishes
    Lynne

    AntwortenLöschen
  7. What a wonderful gift - the altered domino is just stunning.
    I'm glad you enjoyed your time in London, Martina. Jx

    AntwortenLöschen
  8. So beautiful and generous of Marie! Love that domino! Hope you are having a lovely weekend! Hugs!

    AntwortenLöschen
  9. Marie is such a generous and very talented person, and above all a wonderful friend. Her gifts are always so beautiful and so thoughtful.

    AntwortenLöschen
  10. Ach wie wunderschön, die liebe Marie hat dir etwas ganz tolles geschenkt Martina! Genieße den Sonntag, LG, Ira
    Ira’s Crea Corner

    AntwortenLöschen
  11. Hi dear Martina,
    I'm so glad you liked my little surprise:)
    Have a lovely Sunday and thanks so much for your kind words.
    Hugs,
    Marie

    AntwortenLöschen